Příprava na den začínala už dopoledne předchozího dne, kdy Martin s Lindou aktualizovali plán a poslali objednávku na jídlo, suroviny a náčiní do Prahy. Tým kuchařů na základně v Kongresovém centru Praha navařil jednotlivé pokrmy a napekl pečivo a dezerty a tým logistiky odpoledne vše naložil do kamionu.
Každý den v 18 hodin odjížděl z Prahy kamion tak, aby byl v 6 hodin ráno na výstavišti v Düsseldorfu. Tady ho tým vyložil a připravil se na výdej občerstvení. Každý den roznesli zhruba 6500 miniporcí a k tomu servírovali teplá jídla a snacky o přestávkách. „Nejvíc jsme se obávali, že nepřijede kamion, na trase se střídaly dva až tři. Naštěstí se to nestalo a po celou dobu jsme měli báječnou podporu z Prahy. Všichni se naplno podíleli a na výsledku to bylo poznat. Klient i hosté byli spokojení,“ usmívá se Martin Žížala.
V souladu s pojetím akce jako tržnice zážitků bylo koncipováno i občerstvení v duchu street food s důrazem na německé speciality a oblíbené světové klasiky. Volkswagen požadoval zahrnutí i svého Currywurstu, který se už stal jejich ikonickým pokrmem. Sami ho vyrábějí v masové i veganské verzi a ve všech továrnách mají vždy v pátek den Currywurstu. V jednom kamionu jela ikonická klobáska s logem VW a speciálním kari kečupem i zpět jako pozdrav týmu v zázemí.
„Akci jsme intenzivně připravovali 1,5 měsíce v Praze, měsíc jsme pak byli na místě a měli jsme silnou podporu z Prahy. Velikost, pojetí, logistika i provedení akce byly velmi specifické. Opět jsme posunuli naše limity a zjistili jsme, že je vlastně nemáme. S perfektním týmem, na který se můžeme spolehnout, kde se každý snaží, aby byl klient i hosté spokojeni a jde do práce na 100 %, se můžeme pustit asi do čehokoliv. Každý den jsme také zdokonalovali postupy, které jsme hned implementovali do dalších akcí,“ shodují se Linda s Martinem.